PROUD

Planen: Hem för att plugga! How far I've come this far... Först skulle jag bara handla lite på ICA! Eller skulle jag ta ICA Väst istället? Står och tvekar utanför ingången till ICA Kvarnen. Bestämmer mig för att det blir av där och då ist. Frulle och lite pizza hamnar i korgen, bussen hem kommer som beställning. Angry Birds går ovanligt bra på bussen. Det börjar inte snöa förens jag är hemma safe. Dags att plugga! Ska bara plocka in maten i kylen... Och kolla facebook... Och Tumblr... Och söka på den där sången jag hörde på radion... Oj vad klockan gick! Ska nog gå och ta ett bad och läsa religionen där istället... Eller nej gud, klockan är ju snart 17! Då är det väl kanske dags att sätta igång med middagen istället? Och då kan man ju inte plugga medans... Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback