TRÖTT.CHEY.SE

Snark. Nä men okej så här ligger det till. Mobilsladden och jag är på två olika ställen. Sängen vs. Hallen. Och jag känner inte riktigt för att ta mig den biten fram och tillbaka eftersom jag är så otroligt jävla sjukt slut just nu så det blir inga bilder idag! Nog tur att det inte blev någon Whiteclub premiär för min del ikväll, hur hade jag pallat??
Update hur som! Igår var det Tinis place där vi kirrade gummikladdkaka, cola och Harry Potter del 1 av den sistaa! Fan vad bra den var!! Nu måste jag verkligen se den absolut sista filmen!! Idag har dagen bjudit på några riktigt roliga nyheter men jag är inte riktigt beredd att dela med mig av dom än så vi får väl see! Håll tummarna säger jag bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback