SUGEN PÅ DIGSTER PREMIUM?

Med Digster Premium har du tillgång till mer än 13 miljoner låter genom Spotify, iTunes och WiMP. Då får tips från Digster på låtar som dom tror du skulle gilla och spellistor som du kan följa och etc, you know how it goes! Skitbra sida säger jag personligen och idag råkar jag ha turen att kunna dela med mig av en kod som gör att ni också kan få Digster Premium! Klicka på bilden nedan så kommer ni till Digsters hemsida och i värdekod skriver ni in "buzzador". Simple as that!



Jag är en buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också blir det!
Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
Mitt buzzadornamn är anniemarierika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback