MÄRKS ATT SKOLAN BÖRJAT IGEN

Blogginläggen sinar och jag vet, min blogg suger. Märks inte ens att jag har fått en ny telefon att knäppa bilder med! Hur som, plugget börjar kännas av igen och det är sjukt hur fort rutinerna sätter in igen. Det märkte jag så fort jag börjat somna på morgonbussen på väg till Uppsala 2 dagar i rad nu. Det är lika tydligt tecken på Annies morgontröttsskolrutin som när löven faller på hösten. Samma sak med plugget, la i högsta växeln igår när jag fick reda på att en uppgift skulle in samma kväll, men idag när jag borde läsa 33 sidor i en bok till Engelskan imorgon och fortfarande bara ligger på sida 1 så ligger jag läser cupcakesrecept på någon random blogg. Hur var det med satsningen sista året nu Annie? Aja, det kommer. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback