EFTERSOM JAG ÄR BÅDE SJUK OCH UTTRÅKAD

Då är det okej! Men du behöver inte läsa detta.

Du heter: Annie
Smeknamn: Anniebunnie eller Anniebanani
Låt som när du är ledsen sörjer till: Ooh finns många... Kan inte välja en!
Beroende av: Sånt som går att äta.
Vad tror folk om dig? Bra fråga!
Stämmer det? Svårt att veta.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende eller min tröghet ;)
Hur imponerar man på dig? Var öppen för allt och lär mig/bjud med mig på nåt nytt!
Brukar du skratta för dig själv? Haha japp.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: -Inte för allmän beskådning-
Var bor du? Långt åt helvete.
Trivs du där? Både ja och nej. Numera mest nej.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde du senast? Mamma.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Imorgon, Godnatt, glöm inte tvätten :P
Antal timmar sömn inatt: För få!
Sov du ensam: Japp.
Brukar du komma i tid: Oftast ja. Imorgon? Nej förmodligen inte.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart finns oftast med på minst ett sätt.
Vad tycker du om fötter: Mums.
Vad saknar du: Gamla vänner.
Hade du en bra kväll igår: Jorå den dög.
Favorit dryck på morgonen: Juice, Te eller O'boy. För mycket att välja mellan!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 12.
Är du blyg? Ibland!
Sysslar du med någon idrott: Räknas det att springa till bussen?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Guess three times?
Är du nöjd med ditt liv: Inte illa för tillfället.
Är du bortskämd: Neej.
Vad gör du i morgon: Skoldags, UF-möte osv osv...
Vad är det värsta du vet? Blöta fötter och att frysa.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa <3
Vad är det finaste du fått? Äkta kärlek.
En speciell dag du minns: Varför kommer man direkt att tänka på dåliga dagar?
Du samlar på: Skokartonger, skor, ljus typ....
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Dom bästa!
När grät du senast: Hm... Jag vet inte! Eller jo, några veckor sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Fulfill my dreams.
Vill du gifta dig: Jaa!
Vill du ha barn: Yes det med.
Är du musikalisk? Oh ja. Men det är mellan dig och mig.
Vad dricker du helst när du är törstig: Det man e sugen på såklart? För mycket o välja på här med!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo vem har ej?

Nej fy vad tråkiga frågor, och tråkiga svar!! Hoppas ingen pinade sig igenom dessa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback