TRÄNINGSDAGBOK



Dag 3. Idag var det innebandyturnering och även fast jag övervägde gym efter det så blev det inte så. Turneringen räckte för idag och dessutom sitter träningsvärken från igår kvar och den är värre än vanligt! Fasn, aldrig haft så ont nångång. Men det kan ju bara betyda att det funkar ;)

Mat: Jag har även avstått från alla dagens frestelser, till och med pizza som familjen skulle äta när jag kikade förbi! Känner att det tar sig :) Även laddat upp med mer frukost i kylskåpet och såklart så är inget onyttigt välkommet. Hehe. Hoppas ingen kommer o kollar i mitt kylskåp för då är jag busteeeed. (Men jag äter iaf inget utav det) Det är en principsak.

Kommentarer
Postat av: J'

Tja, vilket gym tränar du på ?

2011-11-24 @ 00:19:23
Postat av: Annie

Hej! Jag tränar just nu på gymmet i skolan, men efter årsslutet så lär det bli gymkort på något av gymmen i Uppsala!

Postat av: J'

Okej, haha det var så jag började också! Dock så har ni säkert ett lite finare gym än vad vi har.. Hur som helst, om 24/7 finns i Uppsala kan jag rekommendera det! Jag tror att det skulle passa dig hur bra som helst :)



Måste säga att det är riktigt imponerande att din blogg lever kvar än efter 'alla dessa år' ;) Snygg är den också!

2011-11-25 @ 03:44:28
Postat av: Annie

Faktiskt inte hört talas om 24/7 i Uppsala men borde helt klart kolla upp det :)



Anledningen till att den har funnits kvar så länge är för att jag främst skriver för min egen skull!

Tack så mycket! :)

2011-11-25 @ 14:15:54
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback