SMALLTALK

Ditt ex smsar och vill ha dig tillbaka, vad gör du?
Haha dör. Nej jag vet inte.

Har någon sagt "förevigt" och sedan svikit dig?
Ja

Din relationsstatus?
Fri

Var träffade du dina killar?
Fest, gemensamma vänner, etc.

Tänk tillbaka på början av 2011, dejtar du fortfarande samma person?
Nej

Något är fel, vem är den första killen du vänder dig till?
Beror på vad som är fel. But Daddy solves all my problems <3

Första tjejen du vänder dig till?
Mina närmsta

Är det någon som ogillar dig för något du gjort?
Ja säkert någon. Men vad vet jag.

Vad stoppar dig från att satsa på killen du gillar?
Ett antal frågetecken

När var senaste gången du grät?
Igår. Och jag blir lika förvånad nu.

Finns det någon du skulle göra allt för?
Ja

Vilken är din favoritlåt?
Åh massor. Igår var det Krossa alla fönster och idag är det? Shots med LMFAO. Men Sexy and I know it i mitt hjärta!

Nämn en skådespelare som ser riktigt bra ut.
Och vaar ska vi börja? Paul Wesley, Channing Tatum och Ryan Gosling är bara 3 godingar!

Hur många personer kan du berätta allt för?
108 personer ungefär. Nej inte riktigt

Betyder den senaste personen du höll hand med något för dig?
Vem fan höll jag handen med sist är frågan haha

Beskriv dig själv med ett ord.
*Snäll* Haha

Har du någon gång varit otrogen?
Nej

Vad skulle du göra om du fick reda på att personen du gillar var i ett förhållande?
Move on

Ärligt nu, vilken killes nummer har du memorerat?
Med mitt minne inte många haha. Men det har varit till min fördel

Är det svårt att få dig att skratta?
Nej inte precis

Har du en bästa vän som känner dig utan och innan?
We'll get there

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Livet är en fest

Vad har du för framtidsplaner?
Bli rik, skaffa en lägenhet och shop til I drop.

Har du någonsin varit "den andra personen" i ett förhållande?
Nej? Asså va?

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja 

Har du själv krossat någons hjärta?
Ja, jag tror de :/

Slutligen, nämn tre saker inte många vet om dig.
1. Coca cola är min drog. MIN DROG.
2. Jag är lite smått beroende av Bakery Story... Halva lösningen är att inse problemet, right?
3. Min hjärna är helt crazy sometimes. Ja. Folk undrar.

Kommentarer
Postat av: ellinor wallin

Haha du är bara fööör skön Anniepannie <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback