I WORK OOUT



Dag 1 av mina nyttiga och hälsosamma 3 veckor framåt. En skoluppgift fick mig inspirerad och 3 veckor är mitt mål just nu. Och om 3 veckor framåt får vi se om jag har fastnat för det! Jag ska skriva matdagbok och träna rumpan av mig. Jag hittade en skitbra sida på internet som heter The Ultimate Female Training guide. Om ni klickar på bilden ovan så finner ni sidan. Jag rekommenderar den starkt! Det här var ju väldigt kortfattat då men det är ungefär allt jag orkar för idag, skoldag och första passet på gymmet (upper body) så armarna är rätt slut nu. Följt av matlagning som blev mathavre, nötkött och tsatziki och besök utav Mickis och Sussi!
Wish me well!

Kommentarer
Postat av: mamma

I wish u very well

2011-11-22 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback