FOCUS

Okej, dagens nyckelord är Fokus. Jag måste fokusera på det som måste göras idag och som jag redan har skjutit på i för många dagar nu. Fast å andra sidan sket det sig redan där när jag använde ordet "måste". "Måste" är ett ord som i vilken mening du än använder den, kommer eka som något negativt. Vilken nu menas med att jag antagligen inte kommer ta tag i sakerna idag heller. Men om man fokuserar på nåt bra och ändrar meningen lite så kanske kanske det funkar. Lets try. Om jag städar huset kommer det bli rent, fräsht och göra mig på mycket bättre humör i allmänhet. Check one. Om jag studerar lite företagsekonomi så får jag inte bara bra på provet, jag lär mig kanske även någonting jag kan ha nytta av i UF. Check två. För att bli lite inspirerad, börja med att ät frukost. Eller något annat matigt över huvud taget så du inte svälter. (Kakor är inte okej) Okej, lets do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback