DAGBOK 17 NOV

Hello dear. Inte för att jag tror att någon skulle ha missat det men det är omänskligt kallt ute och det känns som om mina ögon har frusit. Jag kommer antagligen få ta och hämta isskrapan till bilrutorna för att över huvud taget få ut linserna och det första jag gjorde när jag kom hem var att byta om till mjukisbyxor, fleecetröja och hello kitty tofflor. Det kan inte vara psykiskt bra att se så här osexig ut.

+ Jag höll på att bli påkörd idag! Eller jag blev faktiskt det lite smått men jag dog inte. (No shit) Och ett gammalt par stod och stirrade på mig och skakade på huvudena... Inte mitt fel ju!? Grön gubbe...

+ Nationella skriftliga provet på 5 timmar idag tog inte alls 5 timmar. Lämnade in en kick-ass uppsats. Så nöjd.

+ Jag är för trött för att fungera. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback