MED BOKEN I MIN HAND


Gissa vilken bok jag har fått tag i nu då? Efter några dagars väntan så har jag den nu i min hand, Spelet av Neil Strauss. Har nu förstått att det ändå är rätt många som känner till den och vad den handlar om? ;)

Några av bokens omdömen:

"Spelet får mig att vilja omorganisera alfabetet så att den kommer före bibeln i bokhyllan" - Nöjesguiden

"Killarna kommer att köpa den i jakt på nya tips. Vi tjejer läser den för att ligga steget före och se igenom deras tricks." - Veckorevyn

"Vet inte om det hela är skitläskigt eller helt underbart." - Aftonbladet


Jag har då iaf fått höra att tjejer och killar är rätt lika i grund och botten, och om det nu är sant, ja då säger jag bara tummen upp. Och redan efter att bara ha läst 44 sidor har jag stött på ett antal "va!?" "det där känner jag igen" och "det där är ju fan sjukt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback