JUST CAN'T GET ENOUGH

Ondag idag, alltså slutade jag rätt tidigt. Åkte till stan med Maja och vi tog varsin Sundaeglass på Donken innan vi tog tåg/buss hem. När jag kom hem var jag så slut att jag somnade på soffan och när mamma ringde och väckte mig 18.05 trodde jag att det var mitt alarm som ringt och att klockan var 5 över 6 på morgonen! Jag ba shit, jag skulle ju bara vila en stund så sov jag hela natten! Haha men nej, hade bara sovit lite mer än en timme. Lagom sömndrucken fick man i sig lite mat och sedan blev det soffan igen. Kändes mycket bättre än att sätta igång med plugget. Jadå. Nu ligger jag och väntar på Grace Anatomy och ska nog börja se filmen Tangled fram tills dess!
Har inga bilder från idag, jag ser ut som ett retard.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tangled är så rolig! :)

2011-03-17 @ 18:29:34
Postat av: annie

jaa riktigt rolig var den! :D älskade den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback