HELG-UPDATE

I fredags åkte jag, Linnéa och Ellan till Skrapan got talent. Var faktiskt riktigt kul och alla var jätteduktiga! Blev riktigt imponerad av vissa.



De här ovan var riktigt grymma!

Lite nice utsikt där ett tag...

Och vinnaren! Attans vad duktig hon var :)

Lördag:
Dagen började med jobb! Hoppade in och hjälpte Ellan, både jag och Linnéa. Så värt! Efter det var vi så slut så vi åkte hem och sov/försökte sova med Linnéa som skulle jävlas med att dunka musik fram till 8-9 på kvällen. Senare på hade tydligen Emilia och Djuris fixat fest, så då gick vi dit. Det var jättenära.









Kvällen slutade lite impulsartat på ett väldigt bra sätt! Sen hade jag världens bästa söndag också... ;)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan har frågat men ska vi följa varandra på bloglovin?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback