ETTHUNDRASAKEROMMIG

Detta är en utmaning både för mig och för er som läser detta. För mig att komma på etthundra saker om mig själv,  bra och dåliga och för er att hålla ut och faktiskt läsa alla. Jag dömer er inte om ni tröttnar efter första fem. Det skulle jag ha gjort.

1. Jag heter Annie Mari Erika Ingebo Andersson. Det kanske ni inte visste?
2. Jag bor i ett eget hus
3. Jag har 3 syskon. En hel, en halv och en i plast.
4. Jag tror på kärlek vid första ögonkastet
5. Min musiksmak är schizofren
6. Mc'Donalds kommer alltid vara nr 1
7. Första gången jag åkte skidor tog pappa med mig till Sierra Nevada
8. Jag är kär i kärleken
9. Jag har underbara vänner
10. Mina favoritfärger är svart, vit och grå.
11. Jag älskar de gula bio-popcornen. Äter alltid så många som de går innan lyset släcks!
12. Jag gillar äventyr
13. Jag är 17 snart 18
14. Min mamma födde mig
15. Jag älskar efterrätt!
16. Jag har funderat över livet ganska ofta
17. Jag har alltid velat börja dansa, men har aldrig vågat
18. Min pappa finns alltid där när jag behöver han
19. Jag tänker för mycket
20. Jag har levt i en bubbla
21. Jag gick ut nian överlycklig för att kunna lämna skolan
22. Jag älskar att fika med vänner
23. Jag tycker om att fota
24. Jag älskar tidningar. Har stora högar här hemma jag inte vet vad jag ska göra med.
25. Jag har inte bara en bästa vän, jag har flera!
26. Jag är väldigt kärleksfull mot människor jag bryr mig om
27. Jag uppskattar nya utmaningar
28. Jag är nästan nöjd med min kropp
29. Jag är en samlare, samlar på allt möjligt
30. Min vänstra sida är min snygga profilsida
31. Mina föräldrar är skilda
32. Att mina föräldrar skiljde sig påverkade mig mycket
33. ... men det har också gjort mig till den jag är idag.
34. Mitt självförtroende går upp och ned
35. Jag kan lyssna på en låt om och om igen
36. ... tills jag har lyssnat sönder den
37. Jag vill testa att ha bruna ögon
38. Jag älskar att experimentera med utséendet
39. Min dröm är att få den mest underbara familjen man kan önska sig...
40. ... det perfekta jobbet...
41. ... the happy ending.
42. Jag vill flytta utomlands och se om jag trivs
43. Jag vill resa mycket i mitt liv!
44. Jag har 2 piercingar
45. Jag vill ta fler piercingar men finns inga fler snygga ställen att ta på
46. Jag nöjer mig inte med vad som helst
47. Jag undrar vilka mina bloggläsare är
48. Jag är beroende av kärlek
49. Jag älskar att vara hemma själv
50. Men jag hatar att vara hemma ensam
51. Jag älskar mat
52. Jag är väldigt kräsen när det gäller, allt.
53. Jag gillar inredning
54. Jag älskar killar med muskler
55. Jag är mörkrädd
56. Jag hatar pinsamheter
57. Jag är stolt över mig själv. Ibland.
58. Jag älskar filmer!
59. Jag vill bli rik
60. Jag kan ha världens humörsvängningar ibland
61. Min favoriträtt är pannkakor
62. Men om vi ska satsa lite säger jag oxfilé med potatisgratäng o sås
63. Jag är konstig
64. Jag har ibland svårt att släppa taget om saker
65. Jag gillar att blogga och skriva av mig saker
66. Jag har aldrig haft ett riktigt smeknamn
67. Jag älskar att shoppa
68. Jag tackar aldrig nej till fika med någon
69. Jag försöker leva ett hälsosamt liv
70. Påståendet ovan går sådär...
71. Jag älskar disneyfilmer, fast vem gör inte?
72. Jag är 163 cm lång
73. Min skostorlek är 37
74. Jag är oftast en väldigt glad person
75. När jag är ensam kan jag vara otroligt negativ
76. ...  men när jag är med andra ser jag alltid den positiva sidan
77. Bebisar är jättegulliga. Tills dom börjar skrika :)
78. Jag har växt otroligt mycket de senaste åren
79. Jag vill förändra vissa saker med min kropp
80. Som en ögonfransförlängning, bleka tänderna etc. (inte plastikkirurgi alltså)
81. Jag älskar att köpa presenter till folk och se dom bli glada
82. Jag älskar tanken på att få en vältränad och hälsosam kropp..
83. Dock så är jag inte såå stor fan av gymmet
84. Mitt stjäntecken är Oxe
85. Jag kan vara väldigt kreativ när jag vill
86. Älskar när jag får extra stunder över att vara med min mamma
87. Jag vill lära mig flera språk flytande
88. Jag har fått mitt hjärta krossat
89. Jag samlade på kapsyler när jag var liten
90. Jag vill ha mer kärlek
91. Jag grubblar över saker som är meningslösa
92. Ibland får jag världens konstigaste tankar i skallen som jag måste dela med mig av
93. Jag älskar att mysa
94. Jag är inte desperat
95. Jag gillar att retas
96. Jag önskar att mina önskningar slår in
97. Jag älskar att vakna brevid en man älskar
98. Jag värdesätter mina vänner riktigt högt
99. Jag skulle i stort sätt göra allt för mina vänner
100. Jag hoppas ni inte dog av tristess av all information. Skulle va kul om faktiskt någon tog sig igenom hela listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback