DAGENS HÄNDELSER/HELGENS PLANER

Dagen, vad kan man säga om den? Inte mycket trodde jag först men sen kom jag ju på att jag blev faktiskt klar med min lägenhet i Sketch up 3D idag! Har inga bilder men det kommer nästa vecka det lovar jag :) Grymt stolt över det!

Sen så klarade jag även av ett grymt pilatespass så jag antar att helgen är förstörd nu, kommer ligga o kvida i träningsvärksplågar ist. Jag anser det mycket troligt.

Som pluss på det så klarade jag av min historiaredovisning galant idag, det gick mycket bättre än väntat tycker jag själv. Efter skolan blev det stan med Linnéa och vi mötte sedan upp Nora och köpte lite födelsedagspresent till en viss persoon. Classified.

Helgens planer:
Imorgon blir det middag ute med tjejerna ser det ut som, fira Sofia :) Och på lördag blir det 18årsfest för söta Sarah och 2 andra och slutligen kommer söndagen bjuda på ett besök i Vallentuna för födelsedagsfirande hos min pappa. Gud vad alla fyller år nu helt plötsligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback