BERLINBILDER

Förbered er på ett långt inlägg!

Lite omgivning:





Här hölls filmfestivalen.

Det här var något minne för judarna har jag för mig.

Gate nånting... Skyll på mitt minne till guldfisk! Muren stod iaf här förr så detta är återuppbyggt.

Jag vid banken, på andra sidan gatan ligger det dyraste köpcentret i Berlin, Lafayette.


Denna bilden gillar jag!

Universitet i Berlin.

Fika på Einstein. Chokladsaken som ser ut som en halvdonut är trädkaka. För att den ser ut som ett avskuret träd om man biter i den. Tysk specialitet.

Jag och Kathi på väg till Vapiano sista kvällen i Tyskland.

Lite stående bilder.


Bit av muren.





Jag, både lik och glad som en hamster. Springer runt i min labyrint.

Ni såg en liknande bild på Kathi förr, samma sak nu. Där jag står har Berlinmuren stått, linjerna på var sin sida visar. Rätt coolt.







The TV-tower? Man kan åka upp där och titta vilket vi skulle göra men inte gjorde. Fick också veta att Kathi har höjdskräck.

Stammis på Starbucks. Dom kommer nog gå back nu när jag har åkt hem...


Framför en bit av muren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback