BEAUTIFUL

Härligt! Blev precis klar med matte inlämningsuppgiften. Numera går jag efter mottot "Bli bäst på att inte fatta". Hittils har det gått väldigt bra. Inspiration från Mathivation seminariet jag var på förra fredagen. Helt klart mitt livs bästa mattelektion. Tappa inte hakan nu. Rekommenderar dom verkligen! Sök på youtube.

Nu har klockan snart hunnit slå sju så jag ska sätta igång med mat, något som går snabbt. Alltså inte pannkakor som jag har suktat efter i flera veckor nu... Sen blir det mer plugg. Vill ha allt gjort idag!

Kommentarer
Postat av: Farid

haha där ser man, budskapet gick ju faktiskt igenom :) Vi ska tillbaka till Future Friday 2012 så fler blir bättre på att inte fatta ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback