GÅRDAGEN/NU

Nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan langa in nästa lass med kläder för att sedan kunna packa, för nu händer det, nu packas det mot varmare vindar! På lördag möter jag värmen på riktigt och tills dess önskar jag mig själv lycka till. Inte lätt att packa under tio kilo...

Igår tog jag en sväng till Rotebro för att klippa mig. Sanna som vanligt tack och lov! Blir alltid så nöjd när jag klipper mig hos henne! Hennes blogg hittar ni
HÄR. Håret blev bara 4 cm kortare, vilket kom som en positiv chock för mig som förväntade mig ytterligare 10 cm som sist. Efter det blev det Upptåget till Uppsala där jag skulle fixa Alexanders lillasyster Hannas hår, hon skulle på bal så hon fick lite hollywoodlockar :) Åh så kul!
Dagen tog dock inte slut där, jag hann ner på stan ett tag och fick med mig en jättesöt sommarklänning och örhängen hem på rea! Sedan en välförtjänt powernap i sådär 2 timmar.

Nu ska jag limma skor, japp japp! Köpte lim på Clas Ohlsson idag. Helt själv. Japp japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback