FRÄSHT

Vaknade upp idag och precis som sista tanken innan jag somnade igår var att idag är det måndag. Första måndagen efter att jag kommit hem från Spanienresan. Det betyder att det är dags för mig att ut och springa! Och det gjorde jag. 35 min joggingtur fram och tillbaka till Gottröra macken som ligger en bit ifrån där jag bor. Känns fräsht. Känns bra. Tänkte som såhär innan Spanienresan att när jag kommer hem så ska jag börja springa! Och det känns riktigt härligt att ta första steget på det löftet till mig själv. Eftersom jag inte fått nåt sommarjobb så behöver jag ett projekt, och varför kan inte det projektet vara jag? Målet är att springa varje dag, men för att vara realistisk så säger jag väl minst 3 dagar i veckan. Nu tänkte jag gå och göra Ceasarsallad! Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback