UPDAATE

Igår började dagen med en tripp till Norrtälje, sedan bad & sol vid en konstgjord sjö i närheten som verkligen är jättefin och sedan blev det hem en snabbis för att sedan ta sig till Stockholm och satan i gatan vilken härlig kväll! En sån där riktigt random kväll med allt från Älsklingsspecial-pizza, glömt leg, buss/tåg/tåg/buss, biljardspel och avslutande med Ben & Jerry's, deeptalk, kortspel & trollritrix med minst sagt underbart sällskap :)
När jag vaknade idag var jag bara så gryymt slut så har inte gjort ett skit på hela dagen förutom att ha tagit mig hem! Men har man haft det bra så har man och det var det absolut värt!

Bilder är det lite dåligt med eftersom jag inte har något att ta bilder med längre :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback