UNDERBAR DAG

Har spenderat hela dagen med Maja och vi bestämde oss för att ta en impulsresa till Vreta där hon har sommarstuga! Där bunkrade vi upp med madrasser, kuddar, kakor och jordgubbar på en brygga och njöt av den nästintill för det mesta närvarande solen! Förhoppningsvis har man blivit en nyans mörkare men troligtvis har man inte blivit det. ;) Efter snabbpizza och en buss som aldrig kom (vi såg fel på busstiderna) så blev det ytterliggare ett äventyr där vi hittade en ny strand som var huur mysig som helst. Satt där en timme och tog nästa buss in till Uppsala igen. Åker hem och tar en fika med alla och sedan får jag ett ryck så just nu i är jag mitt uppe i ett städryck av mitt hus!? Väldigt långt inlägg blev det nu men men! This was my day!

Eftersom jag numera har 2 telefoner som INTE FUNGERAR -.- Och fortfarande ingen kamera så har jag NOLL bilder att bjuda på från idag. Vilket är väldigt synd för det var väldans vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback