SÖNDAGEFTERMIDDAG

Kom nyss hem från Uppsala då, fortfarande sliten sen i fredags. Blev ingen utgång igår, kände mig helt död. Däremot blev det mycket roligt på elevhemmet, trots att jag var mer eller mindre "borta" mesta av tiden. Men runt 22-23 började jag känna mig på bättre humör och de andra snackade om att dra till Max men jag, Tina och Nora stannade hemma istället, gjorde kladdkaka och såg på film i tv-rummet. My best friends girlfriend och Bad boys gick på tv och sedan jag somnade i soffan. Men såna lördagar är härliga dom med!

Som sagt jag kom nyss hem, sliten som fan ska man ta tag i plugget då var det tänkt! Tror ni jag har någon som helst lust med det? Nej. Skulle inte säga det. Vill helst gå och lägga mig och sova igen.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback