NU ÄR HELGEN SLUT

Ordet underbar definierar den här helgen. Fredagen var underbar med Carro och god mat och sedan lördagen med tjejerna och Catrins 18årsfest. Det känns i kroppen att helgen vart väldigt lyckad, upptäckte dock att jag har en bula på sidan av huvudet, hur kom den dit?

Lite bilder så där smått...


I fredags fick inte colan plats i min fullpackade kyl så vi gjorde såhär och knäppte en bild!


Rickard låna mitt örhänge igår... Glittertema eller hur vare?


Vi matchade!

Mer bilder från Catrins fest finns på facebook, dock fastnade inte jag på så många av dom :) En riktigt härlig samling folk var där, bland annat en kille som var grym på att beatboxa och kunde göra typ allt från Dubstep till Drum'n'bass. Har filmer från helgen på detta men vene om jag lägger ut.

Hoppas alla andra har haft en bra helg ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback