NÄ MEN GUD NÄ

Gud vad jag känner mig otaggad på allt. Dagen fick en så konstig vändning idag. Gick upp satans tidigt helt i onödan eftersom att när jag kom till skolan var alla lektioner utom den sista inställda, och den lektionens arbeten låg i mitt portfolio, som jag naturligtvis tagit hem över julen och glömt bort. Så det var bara för mig att åka hem igen. Gick och la mig och sov till halv 4 ungefär. Skönt var de men hur ska jag kunna sova ikväll?

Försökt att jobba med akvarellfärger här hemma på mitt caféarbete men de går åt helvete. Inge bra asså. Försökt läsa historia men jag börjar bara tänka på annat. What to do what to do? Jag röstar för att gå och göra pannkakor, äta mig stor som en jävla köttbulle och sen typ vänta på bättre tider. Kan inte längta mer till den kommande helgen. I need a break!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback