MISSLYCKAD SKOLDAG



Skolan idag började med 3D sketch up, näringslära och sedan historia. Måste säga att jag lyckades klanta mig på alla 3 lektionerna.. På sketch up lyckades jag radera hela mitt hus efter en och en halv timmes arbetande, chocktillstånd följt av panik och jag lyckades som tur var rädda mitt arbete och få tillbaka det! Glömde ta bild på det idag..

Näringsläran då, jätteintressant det var det verkligen men jag blev så trött så jag tänkte bara luta huvudet i handen lite och kanske bara, blunda lite medans vår idrottslärare Olle pratade på om transfetter osv vilket resulterade i att han kastade en penna på mig för att jag höll på att somna! Shit pommesfritt vad rädd jag blev... Chock!

Historian var en misslyckad historia den också, 30 minuters förberedelse för att stå och prata inför helklass (alltså dubbelklass) så hamnade jag med Tina och Catrin. Lyckat! Hur mycket tror ni att vi hade att prata om efter dom 30 minuterna? Inte mycket... Good work tjejer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback