HELGEN

Ja ni, helgen! Vad hände? Haha nä skoja. På fredagen blev det fest i Valsätra tror jag det hette? Först lägenhet och sedan uppgraderades det till lokalfest istället. Hade sjukt trevligt och kvällen avslutades på donken där man träffade massa människor man kände igen, alla tänkte samma tanke och gick till donken? Vi kom till elevhemmet vid 3 tiden typ och skulle egentligen bara göra ett snabbt stopp för att dra vidare på efterfest men jag och Tina blev kvar på elevhemmet. Rätt trötta :)

På lördagen fick vi besök av Sarah som jag inte träffat på jättelänge! Det var mys och hela lördagen var jag på nåt jättekonstigt humör vilket resulterade i långa skrattattacker där ingen fattade vad som var kul och många annieshumorskämt som såklart var HUR ROLIGA SOM HELST! Kvällens planer var fest igen, men det blev inte av, sedan gick planerna vidare till att vi kanske skulle åka till Bålsta och hälsa på, men det blev inget av där heller! Så kvällen slutade med en stop på statoil, handla pizza och lite annat och sedan mys på elevhemmet med film. Somnade rätt tidigt runt 1-2.

Söndag som det är idag började med frukost med tjejerna och sedan hemåt för min del! Planerna idag består av söndagsplugg men också fika med mamma när hon kommer hem, då blir det baka bullar (för hennes del haha) och varm choklad och prat hoppas jag. Kanske hinner jag röja upp lite i mitt hus också så det blir lite fint till veckan?

Nu blev det ett GRYMT långt inlägg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback