HELA VÄRLDEN STANNAR UPP



Annie har ätit kiwi! Alla stannar upp och häpnar av överaskning! Haha eller? Nä men det var år och dar sedan jag åt kiwi i mitt liv, och jag menar det. I flera år har jag suktat efter kiwi och trott att jag avskyr det lika mycket som när jag var liten trots att dom ser så goda ut.. Idag kunde jag inte motstå frestelsen, jag testade en kiwi! Och det var gott! :D Haha vet ni hur glad jag blev av det lilla faktumet att jag kan äta kiwi? Mycket!

Jag blir alltid lika glad för varje liten framgång jag gör i matvärlden. Förstår inte hur jag inte kunde gilla vissa saker förut. Det var bland annat helt vanliga exempel som ost och lasagne! Var inte förän sommarn nu (eller sommarn innan de) som jag lärde mig äta ost som inte var smält. Dock har jag några mål kvar som grönsaker.. Och broccoli (?) men de lär jag nog aldrig lära mig gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback