GLAD MÅNDAG

Måndagar är alltid lika älskade eller hur? Jag vet att jag älskar dom iaf. Lika härligt att gå upp förbaskat jävla tidigt efter en helg med alldeles för lite sömn :) Sov hela vägen till skolan i princip och tänkte ge upp efter halva dagen men jag hängde kvar och sista lektionen bestod bara av film, vilket var tur! För det var precis vad min sista energi räckte till. Efteråt missar jag som vanligt bussen med typ en minut, så blev stan ett tag med Linnéa och Tina och på hemvägen, guess what! Såg jag att Cubus äntligen fått in mysdressarna i den färgen jag ville ha! Så den köpte jag snabbt som ögat och skyndade vidare till bussen. Så mysdress, check! Funderar dock på att byta tröjan till en mindre storlek... Har inte bestämt mig än :)

Herregud vad mina blogginlägg blir långa nu på sista tiden? Denna vecka har jag i alla fall bestämt ska vara en pluggvecka, inklusive helgen! DET ni! Tror ni jag klarar det? Så mycket plugg och prov nästa vecka så var tvungen att ta i med nåt drastiskt.

(Bilder har jag inte orkat ladda upp på datan än, men snart blir bloggen lite färggrann igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback