FÖRVIRRAD



Första skoldagen idag och jag börjar allvarligt undra om jag har en tumör i min skalle som trycker på nåt dumt ställe. Jag har varit så förvirrad och det började redan igår. Jag tappade bort mobilen typ 5 gånger på mindre än 5 minuter och lägger den på ställen helt omedvetet, och blir irriterad på mig själv för att jag är så klumpig hela tiden och för att saker inte gör som jag vill! Jag funderade nyss på hur ordet "allvarligt" stavades. Så förvirrad är jag. Kom inte ens fram till om det var rättstavat eller ej, tar det som det är.

I skolan idag har jag alltså fortsatt med min virrighet och jag kan inte säga att jag lyckades få mycket gjort idag. Glömde bort frågorna jag skulle svara på så fort jag bytte sida i boken. Fick checka minst tusen gånger om och om igen. Inte ens när jag ansträngde mig kunde jag komma ihåg eller fatta vad det handlade om.
Samma på svenskan, nog för att våran uppgift var idiotisk svår så fattade jag nada. Och så skulle jag sen stå framför hela klassen och snacka om vad våran grupp kommit fram till och vad det handlade om. Great. Min tanke var THANK GOD! när vår lärare sa att vi inte hann mer idag.

What is happening to me? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback