DIMMIGT

Dagarna den här veckan har jag passerat som i en dimma, har inte sovit bra på hela veckan och hur trött jag än är kan jag inte sova på kvällarna! Fick höra att det kan ha att göra med fullmåne som det har varit senaste dagen/dagarna? Vet inte om jag tror på det men varför inte. Hur som helst, så är jag så trött att jag somnade till på historian idag (sittandes) haha, och typ drömde att någon kom emot mig och skulle överfalla mig med en kniv. Jag blev skiträdd och vaknade ögonblickligen, då insåg jag att jag hade slumrat till för nån sekund i klassrummet. Creepy. Inte bra att somna när man snackar historia om att läkarna förr i tiden fick stjäla lik att sticka kniven i för att undersöka hur människokroppen var uppbyggd. Inte bättre av att jag har en känsla av att det var en i min klass som skulle knivhugga mig!

Ber till gud för en god natts sömn inatt! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback