DAGENS HÄNDELSER:

Förutom skolan som gick lite sisådär så hann jag med en tidigare buss idag, vilket gjorde att jag glömde bort att jag egentligen skulle till stan efter skolan och kolla på ett par jeans som antagligen inte kommer finnas kvar imorgon.. Bra jobbat!

Åkte iaf en tidigare buss med tanke på att jag skulle plugga mycket matte när jag kommer hem för att ta igen den planerade plugghelgen som inte längre verkar bli en så mycket plugghelg. Hehe.
Men istället åkte jag vidare in till Rimbo och mötte upp mamma, passade på att handla inför helgen och lyxade till det lite med mathandlingen. Blev lyxpasta, massa olika ostar, COCA COLA my love, pizzakit och glasstårta m.m! Tänkte lyxa till det lite imorgon när Carro kommer över nämnligen :)

Denna kväll spenderades iaf med familjen, middag kött, pommes och bea, inte helt fel. Och marängsviss på de... Hehe hur ska jag klara detta? Snart en helt komplett onyttig vecka.

Känns som om det blev väldigt mycket text för en väldigt onödig men lyckad dag:) Jaja. Det bästa med att ha en blogg är att man själv får bestämma över den! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback