TYSKLAND DAG #1


Försökte ta ett foto från flygbussen, blev lite suddigt men sen var jag framme så fick ingen chans att ta en ny!

Jag och Kathi utanför Hauptbahnhof, Berlins stora jätte till station.

Flera våningar.

Coolt som bara den :)

Tunnelbana där uppe, hur många affärer som helst och tåg längst ner!

Frukost på Starbucks!

Caramel Latté Machiato

Stationen från baksidan.

Riksdagshuset eller nåt :)

Kathi står där muren stod förut. Ni ser linjerna? Där emellan stod muren!

"Upper East Side babys!" Notera affären Douglas nedanför, ett två våningar stor make up affär. Jag dog och kom till himlen.

Våran bil den här veckan då.. Detaljer? Fråga Kathi...

Coola byggnade fanns där. Gick och gissade stilar. Känner att jag behöver uppdatera minnet lite på den fronten...

Smakade nån currykorv, inte min grej som inte ens äter korv i vanliga fall :P Hehe, som tur e fick jag smaka av dom andra innan jag själv bestämde mig:P Blev en stor strips och cola för mig. Så typiskt Annie :)

Sedan tog vi tåget till Dresden där det var demonstration. Lite läskigt! Men kan berätta mer om det imorgon... Vågade inte ta kort på de uppradade polisbilarna från hela landet.. Läskigt folk också. Vi kom hem säkra iaf :)

Imorgon är planerna sovmorgon och sedan frukost/brunch på stan till att börja med. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback