INTE BRA

Idag har jag känt mig konstig hela dagen, typ helt yr i huvudet och ingen energi. Vinglat till några gånger helt random när jag gjort något. Läskigt! Visst känns som det som om pressen från skolan tar rätt mycket, speciellt den här veckan och förra, jag är också något nervös inför lördag då jag ska flyga till tyskland helt ensam på planet! Men just nu känner jag mig trött på livet och ständigt illamående. Vad kan detta bero på? :(

Känns som om jag tar en kort paus med uppdateringen till senare ikväll om jag mår bättre då. Nu har jag lite plugg att ta tag i också så ingen vila här inte...

Kommentarer
Postat av: -

vinterkräk sjukan kan de va

2011-02-17 @ 13:23:17
Postat av: Kathi

Mhmmm... I'm sorry to hear that! Hope youre feeling better soon! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback