DAGENS HÄNDELSER:

Började dagen med ett varmt bubbelbad med min butterbomb som jag fick av Kathi när jag kom till Tyskland, jag vet jag har inte bloggat om det men när jag kom hit fick jag lite välkomstpresenter! Ni ska få se bilder på det senare... Som en födelsedag varje dag här borta haha:) En nutellafrukost, butterbomb bad och ansiktsmask och efter att ha dödat en hårtork senare så var jag redo att ge mig ut i Dresden. Idag var det ju som sagt shoppingplaner på schemat och vi började med en lunch med 2 av Kathis närmaste vänner och sedan vidare till affärerna. Och vilken lyckad shopping säger jag bara.. Bilder kommer sååklart upp senare på vad EXAKT jag kom hem med. Nöjdare kan ingen vara ^^


Denna topp var en av sakerna som fick följa med hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback