WHAT UP


Min ziperall hittade äntligen hem till mig idag! Supergosigmysig-nöjd!

Men nuu var det illa med bloggen, men har inte varit hemma på en vecka och plugget har kvävt mig lagom mycket tills jag äntligen fick lov igår! Om det är något jag kommer sakna så är det loven sen efter studenten... Igår firade vi i alla fall in lovet med X-mas break på BJ! Jag, Ellan och Sofia förade först på White innan vi drog dit. Jag är jätteglad att jag gick ut igår i alla fall, var inte supertagg först men jag träffade så många vänner jag inte sett på länge att det absolut var värt det! Eller vadå värt? Jag älskart. Klart det är så. Alltid värt att gå ut!
Idag fick man kravla sig upp efter alldeles för få timmars sömn för att ta sig tillbaka till Sofia, hämta väska, åka till tåget och sedan slutligen nå destinationen Sollentuna centrum där jag skulle julhandla lite med mamma :) Mysig dag! Om än trött ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Min med kom idag!! :)

2011-12-22 @ 20:25:58
Postat av: Annie

Åh vad kul! Visst är dom gosigosigosiga? :D Hehe... blir svårt att ta mig ur den här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback