HELGRYM HELG

Det här har varit en helg att vara nöjd över. En helg där man känner fyfan vilken bra helg helt enkelt. Och inge mer med det. Heelmysig fredag! Och sedan julbak/mys/föra med Design hos Sofie igår och sedan utgång på WhiteClub med massa partypeople. Riktigt go kväll igår helt enkelt. Partypeople, randompeople, fyllesamtal och väcka Nea mitt i natten för nattmat, ha målet att äta upp båda mackorna innan man somnar och sedan decka gott på kudden kramandes ett lakan man inte hade orken att bädda. Totalhappy.

Vi får väl se hur bilderna blir sen...

Kommentarer
Postat av: J'

Tja! Vad sägs som att tajma en utgång någon gång ? Skulle ju vara sjukt kul! :) Haha juste.. Du vet vem jag är va ?

2011-12-13 @ 02:25:28
Postat av: Annie

Haha asså jag har mina aningar, men nej 100% är jag inte på vem du är!

Postat av: Jesper'

Hur stämde aningarna? ;)

2011-12-14 @ 10:27:48
Postat av: Annie

Haha roligt nog så stämde dom!

2011-12-14 @ 16:51:31
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback