SHE DID IT AGAIN

Igår fick jag ett meddelande från Kathi. "I'm sorry but this message needed to be written" slutade det med. Det innehöll lite snällt en gåta om vad jag skulle få i födelsedagspresent... "White bag, black letters... if you know what brand it is you know what youre going to get" Sedan dess har jag ständigt gått och funderat. I morse kom jag att tänka på Thomas Sabo. Men inte kan det väl vara?



Precis som förra året när det inte var långt kvar tills min födelsedag så kom Kathi viftande med ett Swarovskipaket som jag inte fick öppna mitt framför ögonen på mig. Bara för att jag skulle "veta" och sukta och dregla i ytterliggare några veckor... Nu befinner hon sig dock i Tyskland men tror ni det stoppar henne? Helt plöstligt dök 2 Thomas Sabo-paket upp i camen! Jag dog lite, jag dör fortfarande! Hur glad?! Åh kan det inte vara min födelsedag imorgon... Älskade syster <3

Kommentarer
Postat av: Kathi

Ofc I can't stop it - it's the best opportunity to drive you crazy ;) Älskar dig med!

Postat av: annie

sv kathi: hahaha... yes you are so right! kram

2011-04-22 @ 20:33:41
URL: http://haze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback