PLUGGA UTOMLANDS?



Nä nu vet jag inte vad som har hänt. För någon dag sedan pratade jag och mamma om att det kanske skulle vara kul att plugga i USA, vi googlade och kom fram till att Santa Barbara verkar inte så dåligt.. Idag ringer hon mig och säger att hon tänker sätta mig på ett plan till USA redan nästa höst!?
     Nej, jag har inga planer på att ta en paus med gymnasiet för att åka och plugga utomlands. Det är något jag vill ta när jag är klar med gymnasiestudierna, men nu verkar det som att man bara kan göra det mellan efter 9an och till och med tvåan i gymnasiet. Annars blir det farligt dyrt. Ajajaj, attans att jag inte visste det tidigare! Om jag nu vill åka nästa år måste man nämnligen ansöka NU!
     Vad tycker ni? Hur ska jag göra? Värt att skjuta upp studierna ett år i Sverige för att studera ett år i soliga Santa Barbara?

Kommentarer
Postat av: Caroline E

Jag tycker de låter jätte häftigt:) Men vad gör Sverige utan Annie då? :(

2010-10-06 @ 19:21:36
Postat av: annie

jo visst låter det häftigt men asså ja har lite ångest över att bryta studierna i sverige ett år :/ gillar ju alla jag går med och så..

vad sverige gör? inte ett skit antagligen hahaha! men gråt en tår om jag försvinner :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback