OM MIN MOBIL HADE FUNKAT

Om min mobil hade funkat så hade det nu funnits en riktigt snygg bild på käraste Tina här på bloggen som hämnd för att hon ändrade alla mina skärmbilder/bakgrundsbilder på mobilen till en skitsnygg bild på henne. Ursnygg måste jag säga! ;) Eller...?
Men nu bråkar mobilen och datan med mig, så bilden går inte att få in på datan. Jag antar att de(datan och mobilen) konspirerar mot mig för att de på något sätt kände på sig min hämndsplan! Tina har tur idag.
Imorgon ska jag förresten med denna flicka när hon ska pierca sig i naveln, ska bli riktigt kul! Jag kommer ihåg hur ont de gjorde på mig så hoppas det inte gör lika ont för henne! Ska hålla henne i handen och leka moraliskt stöd :) Det blir spännande Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback