OM HELGEN

FREDAG: Shopping i Kista Galleria hela dagen med Kathi och på kvällen kom polisen och kollade igenom vårt hus och gjorde en grovrapport av allt som vart stulet på torsdagen. Efter det var vi rätt slut och somnade tidigt.

LÖRDAG: Jag och Kathi åkte till Uppsala och fixade lite grejer samt att jag testade sushi för första gången! Det var helt okej mot mina förväntningar! När vi var klara så åkte jag till Tina och vi chillade ett tag med tjejerna och sedan blev det lokalfest i Skyttorp, jäklar vilket drag det var! Riktigt kul. Sen tog vi sista bussen hem och somnade efter ett tag. Dock ganska sent.

SÖNDAG: Hemkommen, lite senare än planerat eftersom varken jag eller Tina vaknade förän klockan blev 1! Kom hem vid 4 och nu skulle det vara dags att plugga, men eftersom datan är stulen så finns det inte så mycket jag kan göra. Chillsöndag blir det helt enkelt, var är Ben and Jerryn och filmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback