GÅR DET ATT ÄLSKA LIVET?

Kom precis ur dushen efter 45 minuter. Fy fan vad härligt det var! Efter skolan åkte jag direkt till Rimbo marknad med Issa men gud vilket väder det var! Ständigt spöregn hela vägen från Uppsala och regnar gör det än. Helt genomblöt tröttnade jag på marknaden och gick till Bålbro och träffade Carro, så vi satt och snacka ett tag i Cafeterian innan jag tog bussen hem. Missade såklart 6-bussen så när 7-bussen kom var det så mörkt att man inte såg sina fötter och det är inte så kul när man bor mitt på landet utan gatlyktor.

Uppvärmd av en riktig varmdusch är jag nu upplivad igen och ska byta till nya sängkläder och sedan stoppa om mig själv och mysa i sängen med datorn resten av kvällen! Gött eller vad? Finns inget känsla som när man kryper ner i en nybäddad säng...


Älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback