ÄR MAN BEROENDE SÅ ÄR MAN



Aldrig för en sekund har jag trott på min Grafisk illustrationslärare Bitten när hon säger att vi alla är beroende av facebook. Man ler bara snällt, tittar på de andra och tänker "inte jag". Men oj vad fel man kan ha, eller?
Sedan min data blev snodd kan jag knappt vistas hemma, det är den ständiga rastlösheten som tar kål på mig! Allt hade jag på min data. Blogg, musik, internet, bilder, facebook, msn, blogg, musik, internet, bilder, facebook, facebook, facebook! Vad gör jag nu? Känner mig totalt isolerad helt plötsligt här ute på landet! :O

Nu sitter jag dock, beroende som man kan kalla det, uppe i mina föräldrars hus med lånad dator och internet! Sitter jag skönt? Nej. Vill dom ha mig här? Nej. Vill jag sitta här? Nej. Är jag nöjd? Absolut!
Sitter och myser här i min nyinköpta pälshalsduk med efterlängtade spotify i högtalarna och facebook framför mig!

"Hej jag heter Annie och jag är..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback