BACK TO THE MIDDLEAGES - RÄTTEGÅNG


Idag klädde vi ut oss till medeltida människor, jag var köpman. Men det syns faktisk inte på bilden hur snygg jag egentligen skulle vara om jag levde på medeltiden..


Prästen, Nunnan och Munken.. Egentligen Tina, Maja och Ronja!


Adelsmannen, egentligen Linnéa haha! Men det ser man ju eller hur? Tänk bort mustachen!


Min fru som präst. Skägget var pricken över i:et!


Nunnan Aleta, egentligen Maja!


Fick inge bra kort inne på rättegången, det var mörkt och endast upplyst av stearinljus. Mysigt var det och själv satt jag i rådet och fick bestäma och ha mig. Det var riktigt kul!
Och okej, de här bilderna blev inte de snyggaste heller, men det var mest en snabbfotografering medans vi klädde om oss så det får duga!

Kommentarer
Postat av: veronica

haha så kul^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback