HEMKOMMEN - KNAPPT

Vilket väder va? Började ju snöa vid lunchtid och nu är det minst en centimeter-två till och med? Bussen var ovanligt seg pga av väglaget men inte gjorde det mig någonting, jag vaknade och märkte att jag hade sovit som en stock på bussen nästan hela vägen, hoppas jag inte snarkade haha!

På vägen hem från bussen är det halt, becksvart med bilar och lastbilar och självklart så har jag, vad? Klackar ;) Men är riktigt glad att jag tog dom skorna idag och inte tygskorna. Fyfan. Eftersom jag missade bussen först idag tog jag en snabbis in i forumgallerian och tittade på vinterskor och köpte en ny mascara. Är allt de säljer just nu UGG's? Jag vill inte ha UGG's i år eftersom jag var som bambi på is förra året och nu är det de enda som säljs? Just kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback