HELGUPDATE:

Tinas internet har inte funkat på hela helgen, och eftersom jag har bott hos henne hela helgen så har det inneburit cero uppdatering!

Hur som helst, i fredags drog jag och tjejerna ut och det vart riktigt nice kan jag säga! Förutom att Ellan och Sofia blev kvar hemma eftersom dom har test week den här veckan. Vi kom i säng rätt tidigt ändå tycker jag men ändå var vi helt slut när vi vaknade på lördagen, men det var bara att kliva upp och åka till GUC för det var Öppet hus och vi hade anmält oss att hjälpa till. Fyfan vad najs det var, önskar skolan kunde vara så varje dag men har dock inga bilder!

Lördagskvällen slutade med att jag och Tina höll på och somna i soffan framför paradise hotel och vi gick och la oss. Det är najs? Kan det bli för mycket av det goda?

Söndag: Kom hem, en tjej som heter Petra kom och titta på huset och bestämde sig för att flytta in så nu har jag en ny huskompis! Ätit gott och firat lillebror Emil som egentligen fyller år imorgon. Nu sitter jag, som vanligt, i soffan och gottar mig. Es najs.

Det blev mycket text att läsa nu, men hela helgen har ju gått och tiden har inte stått stilla kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback