HELGEN

FREDAG: Vi beslöt oss för att ta kvällen som det kom, och det resulterade i julmys med Tina och Nora på elevhemmet där vi först gick till ICA och införskaffade oss nödvändigheter så som typ julmust, pepparkakor, pepparkaksdeg, juleskum och glass! Glasstårta i mitt fall hehe. Och sedan satte på en film med Johnny Depp och bara möös!

LÖRDAG:



Lördan började med att jag fick åka till Väsby, skulle nämligen klippa mig och nu är det gjort. Blev som sagt bara topparna :) Härligt att träffa alla igen, Sanna, Mickis, Sussie och lilla Vanessa såklart. Efter det blev det väldigt stressigt, åt pizza med familjen innan jag fick skjuts till tåget mot Uppsala hela en timme försenad. Men det löste sig! Dessvärre blev planerna att jag, Tina och Nora skulle möta upp Jenne, Emilia och Linnéa för att åka till Rimbo! Rimbo av alla ställen! Det blev ett stort fail. Mer fail än förväntningarna faktiskt. Hur fan lyckas det? Haha.

SÖNDAG: Började mindre fint, vaknade vid 3 eftersom en viss person höll mig uppe enda till 6 på morgonen! Men men, de var de värt. 1:a advent är det iaf så hade tänkt göra det lite julfint, plugga lite och vara allmänt duktig men nej jag kom inte så långt :) Inte längre än till soffan faktiskt. Men det är söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback