GOD MORGON


En snöbild tagen från min ytterdörr. -7 grader. Jag känner inte för att ge mig ut i det här! Men konstigt nog är himlen blå, hur kan det snöa från en blå himmel? För snöar gör det fortf. Lovade i alla fall
Kathi att lägga ut en bild på snön. Hon trodde mig inte när jag skypade med henne igår!


Är ju ledig idag så har sovit tills nyss då Tinis ringde och väckte mig, men aja det var nog dags att gå upp iaf. Jag hade gått upp ur sängen och börjat fixa och allting när jag märkte att jag hade tappat min näspiercing. Perfekt. Det blir som att leta efter en nål i höstack -.-

Dagernas planer är iaf än så länge att äta, duscha och fixa mig i ordning och sedan ta mig till Tina i Uppsala. Vad kvällen bjuder på får vi se! ;)

Kommentarer
Postat av: Kathi

Hahaha shit! My godness - you really have that much snow already? Still can't believe it! I have maybe seen one or two snowflakes so far! Need to take a picture of the "German winterwonderland" so that you can get jealous :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback