GOD MORGON SÖMNTUTOR

Gissa vem som gick upp en timme extra tidigt idag? Jo jag. För att inte komma försent till Bittens lektion idag, GK. Lite cred förtjänar jag. Så kom då sådär 35 min tidigare till skolan så sitter här med Jennilie då och gör ingenting..
Måste säga att det var nåt som var fel när jag vaknade i morse, först vaknade jag av mig själv och tänker "fan nu måste jag sova asså om jag ska upp imorgon" och så hinner jag bara vända på mig så ringer morgonalarmet! Min första tanke var då att det kan inte va sant, jag har inte sovit nåt, det kan inte redan vara morgon! Men det var det. Fuck. Och så är det jävligt kallt ute. Som ett plus liksom. Ah. Nu tar jag livet och går vidare!

Kommentarer
Postat av: veronica

sv: tack annie:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback