DAGENS HÄNDELSER:


Idag är en sån dag, då man saknar värmen.. Hade även en underlig dröm om att jag skulle till Spanien i natt. Hm!


Dagens händelser är inte många. Skolan som var seg och sedan stan en snabbis för att kolla om mysdressen äntligen hade kommit in i affären i rätt färg men det hade den inte, lika bra för tydligen har min bank flippat totalt så jag hade antagligen inte kunnat köpt den anyway. Åkte hem och pratade med Linn hela vägen hem, det var mycket catching up där. Nu är jag hemma och har segat mig framför tvn i sådär en halvtimme nu framför MTV såklart, men det ska bli andra bullar och dags för att städa! En bomb har slagit ner i mitt hus så hårt att till och med jag ser att det är stökigt. Messy me.. min husfru har lite för långt att åka från Norrland för att kunna hjälpa mig så. Here we go!


Kommentarer
Postat av: Kathi

You and messy? Sweety - not in a million years ;) Trying my best to get your former nanny back to Sweden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback