ALL THE COOL PEOPLE


Hemkommen efter en dag med skola. Nog om det! Igår var jag ju på tjejmiddag och bilder från det kommer senare men jag måste bara säga HERRE MIN GUD vilken god mat. Jag tror jag åker hem till Sofia varje helg och käkar om det ska bli så god mat varje gång man kommer över. Kokt kyckling i sojasås med marinerade potatisklyftor med tzatsiki och sojasås till. Till efteråt blev det en maffig chokladtårta med hallon.. Åh kan man spola tillbaka tiden till igår runt middagstid? Som sagt, bilder kommer. Och det bjöds inte bara på mat, utan även skratt, i MASSOR! Underbar kväll, tack Sofia och tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: Michaela R

Hej gumman

har haft mycket att tänka på mitt live är upp och ner. mår inte så bra nu. du ringde i går men jag sov det var där jag la på. vill inte att du ska hata mej. puss puss älskar dej

2010-11-16 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback